مراسم معارفه دوست و همولایتی عزیزمان جناب آقای سیدمحمد میری بعنوان مدیر بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار صبح روز یکشنبه مورخه 1395/2/26 با حضور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار ، مدیر مرکز فوریتهای پزشکی و جمعی از پرسنل اورژانس و بیمارستان واسعي برگزار گردید که ضمن عرض تبریک خدمت ایشان و تمامی مردم ماسوله دیار سربداران ، روستای زیبای تندک و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان و تمامی همولایتی های عزیزمان علی الخصوص دانشجویانی که با کسب مدارج علمی آینده ای روشن برای روستای تندک رقم خواهند زد گزارش تصویری این مراسم خدمت شما بازدیدکنندگان محترم وبلاگ تقدیم می گردد.
(تشکر ازگزارش تصویری جناب آقای زارعی)


آرزوی ما موفقیت روزافزون همولایتی های عزیزمان در سایه پر مهر آقا امام زمان (عج) می باشد.
برای مشاهده بقیه عکسها به ادامه مطلب و وبلاگ روستای تندک مراجعه فرمائید.
ما را در سایت کانون فرهنگی وهنری تندک دنبال میکنید
برچسب: مدیریت شایسته سالاری,مدیریت شایسته,مدیریت شایسته گزینی,مدیریت شایسته محور,مدیران شایسته,مدیران شایسته ملی,مدیریت و شایسته سالاری,مدیریت منابع انسانی شایسته محور, نویسنده: بازدید: 121